Var sak har sin tid

Hjälp! Jätteprojektet har fångat mig! Det är först när jag ska sammanställa vad jag har gjot och vad som kommer att hända sen som jag inser vidden av det hela. Tur att jag är kloker fågel och skriver ner allt jag gör. Nu ska jag fixa klart min lilla statusrapport och kämpa på med allt det förberedande, det teoretiska, det programmeringstunga och det nödvändiga... tills jag kan hugga in på den roligaste biten av hela exjobbet: Anfalla och attackera smartkortlösningar för ID-hantering inom bankvärlden. Alla medel är tillåtna förutom fysiskt våld, sa min examinator. :) (Eller som Dylan sjunger "[In Jersey] everything is legal as long as you don't get caught". Kan dock påpeka att jag opererar inom lagens gränser och i labbmiljö. Skulle just se snyggt ut annars. :)

Kommentarer
Postat av: poj

Jätteprojekt är skoj. Tänk hur lätt det är att drunkna i exjobb. Och att dom sticker ut åt alla håll.
Du verkar i alla fall vara betydligt mer strukturerad än jag är.

Förresten så läser och kommenterar jag det här på webben, så än är det inte någon LysKOM-import....

2007-02-05 @ 13:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback