Vampyrlov

Sporadiskt bloggande i helgen, men har man ledigt så har man. Jag känner mig alltid lite extra ledig när jag är hos föräldrarna (och fåfänge lille undulaten Bishoen som vägrar gå ut ur buren trots dörren är vidöppen, han är bra sällskap). Har iofs pluggat en smula idag, skrivit reflektionsuppgift och mindmappat och haft mig.

Dagens läskiga film var Dracula (den brittiska versionen från 2006). Oväntat bra filmatisering, även om historien var ändrad och omgjord på sina ställen. Dock går den inte upp emot Nosferatu från 1922. Se den, se scenen då skeppet kommer iland. *ryyys*

Kommentarer
Postat av: Marx

Nosferatu är brilljant! Såg du den när den spelades i Linkeboda med orkester för musiken?

Sweet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback