Valentinhälsning i förskott

Imorgon kommer jag att glömma bort vad det är för dag så för att inte göra mina nära och kära upprörda tar jag det medan jag kommer ihåg det och ger följande bukett till familjen, vännerna, alla trevliga lunchkompisar i datorklubben, nätvännerna, mina gamla jobbarkompisar, kursarna, En-massa-folk, Kollektivet, alla forna korridorare, alla smygläsare av min blogg... och så min pojkvän såklart. :)

Rosbukett
Den rosigaste rosen är extra mycket till
Fisken.

Givetvis har han och jag också en låt som är "vår" (vi har varsin version, jag föredrar part 1). Så märkligt att det skulle bli just Slipknot, men det kan väl passa mig som råkar ha fem högskolepoäng i masktillverkning. Tentan var en pantomim. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback