Tisdagstema: nyttigt

Jag tyckte att det verkade så mysigt att ha ett tisdagstema. Det har jag allt sett att andra har. :) Det går till på så sätt att ett nytt tema publiceras på nätet verje vecka och sedan försöker en massa kluriga och/eller konstnärliga bloggare göra sitt bästa för att få till en bra bild på temat. För mig känns det som lite fel vecka att börja med det här för veckans tema är jättesvårt. Alltså, hur ska jag kunna hitta något nyttigt hemma hos mig? Men så kom jag på det, jag kan grodda "mungisar", mungbönsgroddar. Gott, knaprigt och ack så nyttigt.

Nyttigt

Små mungisar som snart kommer att växa så att det knakar i groddburken.

Kommentarer
Postat av: heidi

Ja dette er vel jættehelsosamt och nyttig : )

Postat av: Elisabeth

Att ha en egen bönodling måste vara nyttigast idag. :D

2007-02-20 @ 20:35:37
URL: http://funderingarochtankar.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hoppeti!
Jag har också lagt in mitt första tisdagstema idag. Gissa om jag blev förvånad. Jag hade helt klart räknat med att jag skulle få fota en semla idag.
Keep up the good work!
Peter

2007-02-20 @ 21:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback