Som ett brev på posten

Jag fick en lysande idé från ett javakortsforum imorse och satte om sökvägar, bytte ut paket mot nya versioner och så vidare för att få mitt javakort att acceptera läsning av data (jag vill ju lixom testa det jag bygger, på riktigt, på kortet). Resultatet blev (förutom uteblivning läsning, då) att hela min utvecklingsmiljö blev obrukbar. Det tog nästan hela dan att rätta till allt, men nu ser det ut som det gjorde innan, kanske t.o.m. lite bättre. Nu vet jag iaf hur man inte ska göra. :) Får ta och skriva upp alla misstag jag gör i min lilla komihågfil. Den är allt bra att ha.

Vet ni vad? Jag postade ett handskrivet brev idag. Ett sånt med frimärke, ett sånt brev man lägger i en gul brevlåda. Borde skriva fler brev. Det är så mysigt på nåt sätt. (Det roliga var att brevet var till Posten, ett tackbrev till en snäll person där, tänkte att hon skulle uppskatta gammaldags brev).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback