Småkrafset anfaller!

Nu har jag städat och piffat till det lite här hemma, men det är inte klokt vad många små sladdar, papper, prydnadsgrejer och annat krafs som finns överallt. Alltså, vad kommer allt gunk ifrån? Det är inte så att man kan göra sig av med det heller, för så fort man gjort det kommer man att ha ett stort behov av just de sakerna. :) Jag borde skaffa snygga förvaringslådor och korgar på IKEA. Få se om jag orkar ta mig dit. Annars är planen att käka en skål pasta med nåt gott på och sedan ta sig ner på stan och göra den osäker. Mål: Indiska, H&M, Gubbdagis, nån skoaffär (fönstershopping :) och den asiatiska affären som har godast kryddor.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag brukar också undra vad alla grejer kommer ifrån... och allt SKRÄP. Och alla förlängningssladdar som pappa släpar hit (alternativt köper på gubbdagiset). SUCK. Hoppas att shoppingen gick bra. :)

Postat av: Elisabeth

Jag tycker förresten att du och Fisken ska gå på det där SAMA, eller vad det nu hette. Då kan du passa på att äta kladdkaka hos mig också. ^_^

2007-02-17 @ 19:40:29
URL: http://funderingarochtankar.blogspot.com/
Postat av: Kaprifol

Vi ska tänka över saken och bestämma oss imorgon om vi ska gå eller ej (om det funkar med scheman och så och om det finns biljetter kvar), men jag är helt klart sugen, speciellt om det vankas kladdkaka också. :) Jodå, det gick bra med både shopping och städning.

2007-02-17 @ 20:55:07
URL: http://kaprifol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback