Shopping - resultatet

Idag har jag då löst alla mina förvaringsproblem med stora blommiga lådor som jag kan ha i garderoben. Det är klart lättare att lägga saker i lådor än att stapla sakerna på varandra så att de trillar ut varje gång man öppnar dörren. Jag har även löst mina klädproblem med en fin kjol från Lindex. Den ser blank ut på bilden, men på riktigt är tyget ganska grovt och matt så den passar inte bara till fint utan till "fult" också. :) Lagom längd, lagom vidd, rätt färg och fickor att lägga saker i (förvaring!). Mitt drömplagg helt enkelt. Halsduken var väldigt billig och väldigt blå så det blev den också.

Shopping!

Yay, nu kan jag ta och flytta nånstans också när jag ändå håller på. ;)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Snygga lådor! Alltid roligt att hitta de "perfekta" kläderna också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback