SAMA 2007?

Oj, nu är datumet för SAMA spikat! Fisken och jag har funderat på att gå. Det ligger rätt lämpligt till under påskhelgen. Eftersom jag har valt att inte tenta nåt under påsk (tro mig, jag har tentor och kurser så att det räcker ändå, kryptotenta om bara några veckor, gahh) utan göra det efter sommaren så skulle jag gott hinna med en Göteborgsresa.

Men som sagt, vi får se hur det blir. Tyckte att line-up:en var lite svag i år. Inte för att jag har varit där tidigare, men det brukar ju komma storheter som VNV Nation, Covenant, Welle:Erdball... ja, självaste And One. I år har de iofs S.P.O.C.K. och det är lika stort och kultigt som det vore om ABBA skulle få för sig att uppträda på en sån där liten Melodifestival i typ Örnsköldsvik, bara sådär... så att ni fattar hur stort det är. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback