Pastasås

Efter att vissa lunchare har hyllat pasta med baconsås som om det vore världens åttonde underverk bestämde jag mig för att prova. Champinjoner, tomater, jalapeños och bacon (säkerligen går det med quorn också om man saltar på det rejält) + salt och peppar. Bara att steka och späda med vatten. Inte alls dumt.

Sitter och lyssnar in mig på några av de band jag hoppas få se live i april:
Client ser ut som Cat5, men låter mer som Ladytron. Poppigt och med glimten i ögat, det är alls inte fel. Eliasson får mig att tänka på bandet Stabmixer i sköna dramaserien "Lite som du" som gick på SVT för en tid sedan. Jag sjunger redan på "Börja om". Gott tecken... eller kanske inte för mina grannar. ;)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hah, det är verkligen Stabmixer det där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback