Kapris komihåg

Det gick ju fint att labba imorse. Känns som om vi börjar bli färdiga med de trådlösa näten nu. Bara att skriva klart rapporten och dra lite smarta slutsatser.

Det var möte igår, ja. Jag fick gott om tips på vad jag kan göra härnäst och de gillade att jag hade tre olika system (även om jag själv tycker att det tyder på en viss velighet eller på ett projekt som håller på att växa ur sina ramar). Det blir mycket att göra och det växer och förändras hela tiden så jag klamrar fast vid mitt lilla javakort som tackochlov är fysiskt, konkret och ligger där högst påtagligt på mitt skrivbord. :)

Nej, nu ska jag minsan:

  • Skissa på en inlämning om intervjumetoder som min användbarhetsgrupp ska lämna in på fredag
  • Göra klart min rapport om samhällsvetenskaplig metod som också ska in då
  • Dricka sockerfri cappuchino
  • Fixa utkast nummer noll på exjobbsrapporten
  • Luncha med mina lika slutkörda datorkompisar
  • Komma ihåg att jag i ett svagt ögonblick åtog mig att jobba som dataskyfflare igen
  • Ordna lite blankettbyråkrati till ett gammalt jobbprojekt
  • Klippa mig och skaffa ett jobb (inte idag kanske :)
  • Lyssna på Tormented Radio och riktigt gona ner mig i all fin musik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback