Just a raver's fantasy

Försöken i Österrike verkar ha innehållt en hel del bra idéer (yay, rita skisser och klura ut hur man kan göra det ännu bättre!) varav de flesta nog stannade på ritbordet vad det verkar.

Föreningens lokalansvarige var här och visade värsta bakverken som han hade svängt ihop. Mums! Får springa och ta en snabbfika med datakompisarna snart då. Ska ta och titta till min favoritingenjör på hans seminarium också när de har paus.

Titeln refererar till en av de där skumma remixarna av allt och inget som jag lyssnar på för att hålla mig pigg. Fick mig att tänka på alla bra klubbar och röjiga fester man brukade gå på innan det gamla gänget (en-massa-folk, ni vet vilka ni är) spriddes över världen. Kaffe-å-flott på snabbmatshaket fyra på natten... Sönderdansade fötter... Efterfest med ostmackor. Vi måste återförenas och uppleva det igen, så är det bara.


Kommentarer
Postat av: annatula

Ja men följ med på Fest-i-valen ikväll vetja! Det är en massa jättesöta band där som kanske blir stora någon annan gång (och säkert inte vill kallas för söta). Mellan kl 5 & sista tåget.

Postat av: Kaprifol

Skulle gärna vilja, men jag har sprungit runt på stan idag och har tyvärr ingen energi kvar. Ha så kul med de söta banden!

2007-02-03 @ 17:30:40
URL: http://kaprifol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback