Idag ska ni...

Gästföreläsaren från ett litet företag som utvecklar affärssystem hade en del spännande att berätta och sedan var det gruppmöte. Min grupp har kommit på en riktigt häftig idé som vi ska skriva en affärsplan för. Vad det är? Nej, det tänker jag då inte avslöja. :)

Idag har jag insett att jag har makt över mina läsare. Ett flertal datastudenter såg ovanligt trötta ut på lunchen och jag fick höra att de hade "en gås oplockad" med mig. Tydligen hade jag i bloggen uppmanat till läsning av
Megatokyo så de hade slukat den, alla 968 avsnitten i sträck... Så, tills imorgon vill jag att ni alla börjar äta mungbönor och klär er i rosa. Ok? ;)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Datastudenterna kanske hörsammar dina uppmaningar, men jag gör det då inte. ;) Speciellt inte när det gäller att äta mungbönor! :D Kan du inte uppmana alla att läsa nederländsk litteraturhistoria istället? Då skulle jag kanske börja plugga på den. ;D

Postat av: Kaprifol

Jag tycker att du borde ta och plugga nederländska nu! *uppmanande röst* :)

2007-02-22 @ 16:59:18
URL: http://kaprifol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback