Hörde jag en skräll?

Oh no! Jag missade skrällen. Vad ska Elisabeth säga om det? :) ...fast om hon säger att rätt låtar vann så var det säkert så. Annars brukar jag inte missa Melodifestivalen även om det inte alltid är min typ av musik. Det är lixom alltid roligt att titta på folk som har märkliga kostymer, vindmaskiner och tralliga refränger. Med alla deltävlingar hela tiden har det blivit lite uttunnat på något sätt (bättre förr som med det mesta), men den stora europeiska tävlingen ska jag dock inte missa. Alltid finns det något som är fint och något som är helt uppåt väggarna galet och roligt. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Att missa melodifestivalen är i alla fall inte lika illa som att missa slutet av en avgörande gruppspelsmatch i fotbolls-VM, som jag erinnrar mig att du och en viss fisk gjorde. ;) Fast mig ska man förresten inte lita på, förra veckan vann INTE rätt låtar (fast i och för sig fanns det knappt en enda bra med), om du frågar mig. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback