Godare cirklar

Äntligen är det utrett vad som är kompatibelt med vad och varför saker och ting inte funkar som de ska. Den närmaste tiden ska jag ägna åt att simulera javacardapplets i en perfekt simulerad värld där all hårdvara är virtuell, där solen skiner, gräset är grönt och inga buggar finns. :) Jag ska också skriva en liten agent som kan ta emot data. Koden ska vara kommenterad, men inte på varje rad, är mina förhållningsorder. ;)

Nu är det dags att sticka och handla. Jag ska få besök av en viss Fisk som är väldigt förtjust i Pasta Carbonara. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Inte för att jag förstod riktigt vad problemet var, men bra att det löste sig. :) Posten som vice ordförande i negativa klubben är dock fortfarande ledig. ;)

Postat av: Kaprifol

Tja, det var saker och ting som inte passade ihop. Jag hade råkat få fel grejer helt enkelt, p.g.a. ett missförstånd, men nu ska jag bygga lite andra saker tills de rätta korten dyker upp så kan jag testa med dem. Försöker se saker positivt. :)

2007-02-26 @ 18:24:22
URL: http://kaprifol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback