Fredagsfika!

Up and running! Kanske inte i ottan, men det är ju extremväder ute så det är ok. :) Nu har jag släpat fika till datorfolket. Var tvungen att provsmaka korridorskakan (man vill ju inte bjuda på sekunda vara) och den var precis som den ska. Tog med ett exemplar av mammas berömda äppelkaka också ifall vi blir många. Sen ställde jag en batch kaffe vid bryggaren och nu kommer det ultimata testet på min bloggmakt: Jag vill ha mitt kaffe hett, svart och klockan tre. Seså! :)

Ok, dags att ladda applets då. Hur svårt kan det vara, lixom? Återstår att se vilket av mina typ tio ramverk som kan användas till det här... (Ett stöds av kortet men inte av pluginet och för ett annat är det tvärtom o.s.v.) Jaja, whatever. Det är fredag och allt är bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kaffet var hett, svart och klockan tre!

2007-02-23 @ 18:17:06
Postat av: Kaprifol

Jo, jag måste säga att jag blev glad och imponerad. :)

Postat av: marjo

jag bara hoppas det inte blev äppelkaka igår när jag inte var där...

2007-02-24 @ 14:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback