Före sin tid

Vilken ordning det har blivit hemma hos mig nu och jag hittade en hel del spännande kläder i garderoben. Saken är den att det jag har i min garderob tenderar att bli modernt hux flux så jag blir på nåt vis lite ansvarig för alla konstiga trender. ;) På sista tiden har jag gjort mig skyldig till: kycklinggult, tajts, benvärmare, psykedeliska neonmönster (jodå, det kommer), vampyrutstyrsel (ok, jag hade den på maskerad, men höll på att sätta kaffet i halsen när jag såg "min" kjol på en modevisning på TV nyligen, men bara dom skippar fladdermusvingarna så...), gummistövlar och jätte-T-shirts. Jag ska i fortsättningen vara försiktig med vad jag lägger in i garderoben.

Kvällen blev varken vild eller på stan. Istället satt jag hemma och kurerade min hals som börjat göra ont. Vic var snäll och kom med kaka och så blev det Melodifestival. Vad annars? :) Men det är som med valvakor... man ska se till att se det hela med folk av samma åsikt. Å andra sidan kan man aldrig veta innan vem som röstar på vad. I de lugnaste vatten... sitter någon i min fåtölj och ropar "Neeeej! Jag ville att "After dark" skulle vinna!". Hujedamig. *s*

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Spännande saker kan alltid hända! ;) Inte för att jag tyckte att After Dark skulle vinna, men de borde gått till andra chansen istället för Sanna-med-luggen.

Postat av: Marx

Nog för att jag inte brukar se melodifestivalerna annat än av misstag, men det låter ju klart mer underhållande om After Dark vinner än j.random(schlagerartist);

2007-02-26 @ 07:29:17
URL: http://www.visionten.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback