Efter lunchen

Det var fler än jag som hade lagat baconsås idag. Nog är vi som en enda stor familj, vi datormänniskor som äter lunch ihop. *s* Det pratades suspekta programmeringsspråk och andra konstigheter och så gick jag i ett svagt ögonblick med på att fixa fika tills på fredag då vår vanlige fikafixare jobbar (på mitt gamla jobb :). Det blir Korridorskaka, kan jag avslöja. Kakan med extra allt. En sån som korridorarna inte bara smygslukade under natten utan var upprörda på morgonen för att det inte fanns mer av. Det tar jag som positiv kritik. :)

Nu dricker jag te. Jag har hört ryktas att det finns ett samband mellan datornätkunnande och grönt te så jag ska prova om det är så. :)

Kommentarer
Postat av: Marx

Va?! Men Claes dricker ju kaffe ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback