Checking error

Nämen fy! Enligt den här är alla svaren jag får felmeddelanden. Det innebär att Masterfile inte görs aktiv... men jag får ju kontakt med kortet och kan plocka ut dess ID-information (det ser jag på skärmen, svart på vitt). Mycket skumt. Det ena implicerar tydligen inte det andra. Åter till ritbordet för mig. Vad jag nu väntar på (förutom att våren ska komma) är ett: "97" eller ett "144" (i bilden jag länkade till står det 61 och 90, men det är skrivet hexadecimalt, vem sa att det skulle vara enkelt :).

Hursomhelst, jag har jätteroligt när jag provar mig fram. :) Imorgon ska jag dock *rys* skriva rapport och *dubbelrys* leta upp datablad att läsa så att jag får veta hur man ska göra. Förresten, jättemysig radiostation med lite brittisk pop och annat lättlyssnat finns här. Skönt för öronen (spciellt mina som är vana vid lite mer oväsen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback