Skål för en student

Jag skulle vilja skåla (i mjölk, det är ju ändå bara tisdag) för en student som har lämnat sin lilla lägenhet för att bo rymligare, flytta ihop med någon speciell eller helt enkelt ge sig ut i världen och jobba. Jag önskar att du får bo i villa, eller om du nu ska bo i lägenhet: att du får tåliga grannar som gillar din musiksmak och det faktum att du låter reklamlappar sitta kvar på dörren istället för att ta ner dem. Jag hoppas också att du slipper ha en nosig granne som sticker ut huvudet i korridoren varje gång du kommer hem (i tron att det är hennes besök). ;)

En skål och ett fyrfaldigt leve för min hastigt utflyttade granne! :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Det skålar vi för. ;-) Tänk om min borrande granne fick samma fina idé, det vore bra det.

2007-12-12 @ 17:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback