Lite dagens bara

Dagens...
Soundtrack: "Danger! High Voltage" med Electric Six. Den låten får mig att vilja göra snygga dansmoves, lite som John Travolta, fast sittande vid skrivbordet. Ännu en anledning till att jag aldrig kommer att få sitta i kontorslandskap. ;)
Affärsidé: Jag ska hyra ut hyllorna i mitt arbetsrum! Vic lastar ibland av sina grejer hos mig och idag bjöd hon på lussebullar i utbyte (tack, det var jätteuppskattat :). Hon får förstås ställa sina saker där helt gratis, men ni andra... Hmm... En del av mina bekanta lagar faktiskt betydligt godare lunch än jag. Vad tror ni? Tjänster och gentjänster? *fniss*
Jultecken: När det är svart tejp på golven är det snart jul! Ja, datateknikstudenterna testkör sina robotar (som byggs i en projektkurs) varje december och robotarna känner av de tejpade linjerna. Nu är det tejp över halva uni. Julstämning! :)

image232

Kommentarer
Postat av: Helena

Javisst är det julstämning med linjeföljarna! Vi hade till och med en tomteluva på våran...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback