Närodlat

En ny dag gryr, eller den har nog grytt för länge sen, men på söndagar är det ok med sovmorgon. Jag kom plötsligt att tänka på "Bondens egen marknad", ett bra koncept som går ut på att det ordnas gammaldags torgmarknad i ett antal städer. Alla varor är närodlade och det brukar vara god kvalitet. Det har blivit lite av en tradition för mig att gå på minst en bondemarknad och handla ett knippe majskolvar, en bukett dahlior och kanske en liten ostkaka. Marknaderna är klart värda ett besök och det hålls många så det gör inget om man missar en.

Just nu... är mina läsare på jakt efter sniffers, gummistövlar och höstmode. APDU:er är också hett. Det är en lustig skara läsare jag måtte ha där ute. :)

Kommentarer
Postat av: derfian

ICA Maxi hade förresten svarta gummistövlar med lila blommor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback