Morgonsysslor

Vissa dagar känns det bra att stiga upp. Det här var helt klart en sån dag. Jag gillar att vakna av att det regnar. :) har hunnit få i mig en balja kaffe och gjort en hårinpackning (höjden av vardagslyx, rekommenderas). Nu väntar jag på att få feedback på några scenarion som jag inte vet om de har nåt i min rapport att göra eller inte. Deras vara eller inte vara är vad som är kvar att göra. Sen får jag nog ta och börja förbereda presentationen också. Det skrämmer mig att jag har ett sånt exjobb som innebär att jag ska köra systemet inför publik. Eventuellt ska jag demonstrera avlyssning av dator-till-kort-trafik också. inte för att det är svårt, men demo-demonen kommer att bita i sladdar och lägga in buggar. Hu! Nåja, nu ska jag skriva opponeringsrapport och plugga datornät och slänga med håret. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback