Min lilla alma!

Igår var jag och E ute på stan för att se om vi kunde hitta en människa med både leggings och foppatofflor på sig, men vi hittade inte någon sådan. Istället gick jag in på en bokhandel och köpte den fulaste lilla anteckningsbok jag kunde hitta (rea och studentrabatt, kan det bli bättre?). När jag kom hem blev det en del pysslande med omslagspapper och gamla reklamblad. Sen var den färdig, min personliga almanacka. Ni kan ju gissa varifrån jag har fått inspirationen. :)

image140
Framsida...
 
image141
...och baksida.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Woho, det blev verkligen snyggt!

2007-08-02 @ 17:29:24
Postat av: Lena

Jag bor i foppatoffleland (där det även finns foppagolfbana och snart ett foppahotell); här är leggings + foppisar standarduniformen. Ser ut som om alla rymt från samma institution.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback