Granskad

Yay! Nu har jag fått kommentarerna till mitt exjobb. De delar som jag själv tyckte var aningen svaga slapp undan kritik, vilket var oväntat men känns bra. Ett litet avsnitt om bankkortsbedrägerier och en lista över frameworks-jag-är-less-på hade jag själv funderat på att klippa bort och bara ha med i "directors cut"-versionen, men de klarade granskningen. *fniss* Dagens plan är att läsa igenom kommentarena mer noggrannt och försöka förbättra min fulengelska. Sen ska jag ut på Göteborg och ha skojs! Glass, glass, glass! :)

Dagens soundtrack:

  • Assemblage 23 - "You haven't earned it" (You crave attention / As if it's due to you / You want permission / To behave as badly as you do)
  • Project Pitchfork - "Timekiller" (What's reality compared to me?)
  • Tori Amos - "Blood roses" (Cant forget the things you never said)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback