Ett nytt ämne

Min granne i lägenheten under har ingen vidare musiksmak. Hen (== han/hon) sabbar mitt 90-talsnostalgiande. Sch! Jag försöker lyssna på "Me & My". Sedan håller jag på att pyssla om min hals så att den ska hålla sig relativt kry. Tänkte ge mig ut på synthklubb ikväll, men ska tänka på hälsan och inte låta det bli alltför långdraget. Det säger jag iofs varje gång och missar sen 20-i-två-bussen, men inte denna gång. Icke! :)

Mötet idag gick bra (de sista minuterna planerades en fest, jag tror att det kan bli en riktigt rolig tillställning, faktiskt :) och sedan blev det en massa fika så som det brukar bli på fredagar. Jag har fått en artikel om sårbarhetsmodellering och den ska jag inte bara läsa, utan jag ska riktigt gräva ner mig i den, leva med den, rita grafer, reflektera och allt sånt. Jag ska snart prata lika mycket om den som om smart cards, är tanken. Det ska bli spännande. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Klaga inte på grannen - han/hon har väl i alla fall inte borrning som största intresse? ;-)

Postat av: Kaprifol

Det har du rätt i, men ändå. Jag *klampade* lite extra i golvet när jag kom hem från festen, som straff lixom. Rätt ska vara rätt! :)

2007-09-01 @ 01:43:00
URL: http://kaprifol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback