Ett annat hemma

Nu har jag rest hem till ett annat hemma än det jag har i Göteborg. (Fisken, jag saknar dig!) Bussresan gick bra. Det är mest studenter som väljer att åka fullsmockad, halvventilerad långfärdsbuss sent en söndagskväll och studenter är rätt stillsamma varelser, iaf när de åker buss. :) Det är rena spökstaden här, som förväntat. Små studentstäder på sommaren brukar inte vara speciellt fulla med folk. Imorgon är planen att handla mat, uträtta lite äreden, träffa folk och göra fina bilder till exjobbet. Det var lite text-tungt utan. :) Har också för avsikt att plugga lite till mina två tentor. Det känns som om jag har rätt ok koll på ämnena redan, men det är som pappa brukar säga, man bör "Öva, öva och åter öva!".

Kommentarer
Postat av: Blaufish

Väldigt ensam och uttråkad!!! Saknar dig med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback