Den lilla skillnaden

Nej, nu förstår jag plötsligt allt och nu ska jag förklara hur man inte ska göra: Man ska inte börja skriva på sin exjobbsrapport innan man riktigt fått grepp om vad det handlar om och sedan ska man inte, när man skriver lite mer på rapporten, fortsätta där man slutade sist. Annars får du kommentarer om att vissa avsnitt är out-of-scope och du förstår ingenting... men, det var väl mitt ämne? Du läser din rubrik, du läser den igen och inser att det är stor skillnad på "digital identity on smart card" (dina maillösen på ett plastkort) och "digital identity smart card" (ID-kort, typ som ditt pass). Det måste ha varit en tankemiss, eller så tyckte jag bara att det var roligt att skriva om pass... *suck* Tips: Skriv hela rapporten veckan innan inlämning, jag tror det blir bättre så. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback