Att gå och skaffa sig ett liv

Det är något med vädret. Efter dagens datornätplugg behövde jag sova middag och äta kaffeisbitar (perfekt att ha i frysen för extrema fall av trötthet och koffeinbrist ;). Jag ska ta en liten dust med algebran också innan jag somnar (och innan "Project Runway" börjar på TV). Imorgon ska jag ner på stan och skaffa mig en identitet. Mitt legg håller på att gå ut nämligen. Funderar på att välja ett sånt där med chip. Den vanliga varianten av bankens ID-kort finns fortfarande kvar, men ett med digitalt bank-ID på samma kort kunde ju vara smidigt. Iofs tror jag inte att det är nåt häftigare än ett minnes-smartcard. Med lite tur är ett sånt där franskt, gammaldags processorkort med typ mikrokod på. Jaja, jag kan ju inte gå in på banken och kräva ett JavaCard med motiveringen "Vet ni vem jag är?!". Då kanske jag inte får nåt legg alls. :)

image163
Kaprifol kluddar. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag måste också skaffa mig en identitet. Har inte haft någon sedan i mars. ;)

2007-08-15 @ 20:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback