Tom dag

Länge leve tomma dagar! En "tom dag" är en sån då det inte finns något uppskrivet i almanackan. För mig betyder det att jag ska exjobba hela dagen, men ändå. Man kan iaf låtsas att man är ledig. Mitt heltidsstuderande jag är ledigt medan mitt exjobbande jag inte är det. ;) Ska skriva lite om testerna och riskanalysen i min exjobbsrapport och blir det tråkigt så sticker jag emellan med att skriva marknadsplan. Ikväll tänkte jag sticka och simma. Måste simma slut på mitt "simkort" den här veckan nämligen. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag ska virka!
(Nej, förlåt min dåliga ordhumor, men om man bara läser "jag ska sticka och simma" (och inte det om simkortet) blir det dubbeltydigt. :D Komiskt. :D)

Postat av: Kaprifol

Haha! Du som är Göteborgare kan väl inte rå för det. ;)

2007-04-18 @ 10:34:27
URL: http://kaprifol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback