Saker att göra

Nej, det går nog inte att skriva ett JOpenPlatform-program som autenticerar på samma sätt som i GlobalPlatform. Jag får finna mig i det och försöka hitta en annan utväg. Synd, för jag hade börjat tycka om JOpenPlatform. Det var trevligt att koda i det. Hoppas att jag kan få nån liten användning för det iaf. :)

Nu har det skrivits grupprapport och lite annat här. Såhär på senvåren är det alltid extra mycket att göra, speciellt i projektkurser som inte har tenta utan examineras på andra sätt. Tja, hellre en massa inlämningar mitt i exjobbandet än en massa tentor säger jag då. Inte något ont som inte har nåt gott med sig, heter det ju. Efter morgondagens deadline kommer det dessutom att lugna ner sig lite igen. ...och snart ska jag få åka Mjölkbuss till Göteborg igen! Yay! Ville bara nämna det. :)

image62
Inte en Kaprifol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback