Prickigt på picnic

Jag gick en liten sväng med Vic efter lunch. Tanken var att vi skulle ta en glass på stan och kanske handla några småsaker, men det slutade med seriös shopping och varsitt par vårskor. Mina är ett par svartvit-prickiga ballerinaskor med liten rosett och öppen tå. Både sköna och somriga. Jag fick tillfälle att inviga dem också för vi blev inbjudna på plötslig grillfest där det flögs drake och lektes med liten hund. Väldigt mysigt, helt klart. :)

Först nu är jag alltså hemkommen efter att ha fått mycket mer frisk luft än jag hade räknat med. Tänker passa på att anta
Elisabeths utmaning som går ut på att man ska ta en närbild av sig själv. Jag släpper utmaningen fri! Varsågoda att fota!

image54
Kaprifol in action! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback