Öva, öva och åter öva

Godmorgon! Då var man på plats och redo för en ny dag på exjobbet. Min kontorskaktus börjar bli rätt less på "Smart Card Security" nu, själv tycker jag att det är ett spännande ämne och en kärnfull titel (givetvis med en lång underrubrik som jag inte kan uttala riktigt ännu). Ska ta och öva lite mer, men sen ska jag bara ta det lugnt och knacka kod och läsa artiklar. Gäller ju att vara utvilad inför sin långresa. Jag har laddat min lilla musikspelare med Grendels "Soilbleed" och andra godbitar så att jag kan skruva upp volymen och glömma alla bussfjortisar som kommer att sitta och prata i telefon precis bakom mig. Jag vet det redan innan. Bussfjortisar dras till mig precis som borrande människor dras till Elisabeth och blir hennes grannar. ;) Det är typ ödet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback