Mycket att göra

Nu har jag börjat dagen med att läsa artiklar och planera mina säkerhetstester. Det slår mig att jag aldrig förut har gjort vanlig hederlig testning av att kod är välskriven och bra. Jag har varit med och planerat sådana tester och jag har suttit på kodgranskningar, men jag har inte byggt upp min egen testmiljö förut. Det ska bli spännande. :)

Snart dags att springa iväg på möte. Två sådana samt en föreläsning ska jag avverka idag. Det utlovas fler aphjärnor på dagens föreläsning så det vill jag ju inte missa. ;) Större delen av eftermiddagen kommer jag att visa systemtekniska institutionen för småttingar som ska börja plugga här. Lätt jobb. Man får bara hoppas att de håller sig i skinnet och ställer smarta frågor. Frågor man inte vill ha är: Fikar och festar ni jämt här? Är matten svår? Vilken årskurs går du i? Alla andra är ok. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback