Jag har biljetter

Idag är det både grått och folktomt här. De studenter som inte är på påsklov har omtentaperiod. Det är mest exjobbare som stryker omkring. Min mamma kom på besök igår och stannar någon dag till. Det är väldigt trevligt med sällskap tycker jag. Dessutom var hon snäll och skjutsade mig till fjärrbussterminalen imorse så att jag kunde köpa bussbiljetter. Ska ju ta en tur ner till Göteborg över påsk. Det kändes bekvämare med Swebus än att ta kvasten på skärtorsdagen. :) Fisken, det är allt bäst att du städar nu och Elisabeth, nästa vecka blir det fika! Man ska ju äta varierat. *s* Jag saknar er, mina goa göteborgare.

Nu ska jag ta och bena ut skillnaderna mellan OpenPlatform (som är typ detsamma som JOpenPlatform) och GlobalPlatform som det föregående tillhör, men som även är sitt eget lilla ramverk. Jag var nog lite luddig i tidigare inlägg, men så är det en väldig soppa också. Ska bli handledd idag, så jag vill ju gärna ha fått ihop lite fungerande agent-kod tills dess.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Swebus låter onekligen bekvämare. ;) Jag ska minsann baka också. Muffins tror jag faktiskt, jag har nämligen fått något slags dille på att baka muffins. Mums.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback