Det är över nu

Jag klarade det! :) Nu är min presentation över. Det blev en halvtimmas presentation och lika lång utfrågning efteråt, men jag kände att jag hade bra koll på ämnet så det gick fint. Jag fick en hel del matnyttiga tips inför fortsättningen. Trots allt var det är inte annat än ett litet status-rapport-möte så här efter halva tiden, även om det kändes som slutpresentationen.

image50
   Vila ögonen på den här ni.
Själv ska jag koda lite och sen sticka hem och ta mitt pick och pack och dra till Blåkulla. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Välkommen hit! :D

Postat av: Kaprifol

Tack! Resan gick... tja, bra på ett Swebus-aktigt sätt. ;)

2007-04-06 @ 16:47:31
URL: http://kaprifol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback